AICINĀM PIEVIENOTIES MŪSU KOMANDAI
PROJEKTU VADĪTĀJU

Pretendenti tiek aicināti sūtīt savu pieteikumu uz kulturasnams@tukums.lv līdz 5. maija plkst. 17.00.

Galvenie darba pienākumi:

  • kultūras projektu un pasākumu plānošana, organizēšana, to veiksmīgas norises nodrošināšana un atskaišu sagatavošana;

  • Tukuma pilsētas Kultūras nama amatiermākslas kolektīvu radošā darba koordinēšana;

  • jaunu ideju un jaunu kultūras notikumu izstrādāšana un producēšana;

  • kultūras pasākumu budžeta sastādīšana un administrēšana;

  • līdzfinansējuma piesaiste pasākumu īstenošanai kultūras projektu konkursos

  • sadarbība ar citām novada kultūras organizācijām un iestādēm, veidojot sadarbības projektus.

Prasības pretendentam:

  • augstākā izglītība sociālajās vai humanitārajās zinātnēs
    (izglītība kultūras menedžmentā un projektu vadībā tiks uzskatīta par priekšrocību);

  • praktiska pieredze kultūras projektu vadībā, personāla vadībā un pasākumu organizēšanā;

  • praktiska pieredze mārketinga aktivitāšu pielietošanā un finanšu plānošanā;

  • izpratne par kultūras organizāciju un pašvaldības institūciju darbības principiem;

  • izpratne par amatiermākslas darbības principiem
    (pieredze darbā ar amatiermākslas kolektīviem tiks uzskatīta par priekšrocību);

  • teicamas organizatora spējas, prasme racionāli organizēt savu laiku un pieņemt lēmumus;

  • teicamas komunikācijas prasmes, etiķetes pārzināšana;

  • latviešu valodas zināšanas augstākajā līmenī (tostarp, rakstu valoda),

  • angļu un krievu valodu pārvaldīšana darba pienākumu veikšanai nepieciešamajā līmenī;

  • lietotāja zināšanas darbā ar datorprogrammām Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft PowerPoint un citu biroja tehniku;

  • B kategorijas vadītāja apliecība.

Mēs piedāvājam:

  • būt daļai no komandas, kas rūpējas par kultūras norisēm Tukumā;

  • darbu dinamiskā un radošā vidē;

  • atalgojumu 1038,00 EUR pirms normatīvajos aktos noteikto nodokļu nomaksas (viena pilna slodze);

  • iespēju realizēt radošas idejas un gūt jaunu pieredzi.

Iesniedzamie dokumenti:

  • motivācijas vēstule;

  • pretendenta dzīves apraksts;

  • izglītību, papildizglītību apliecinošu dokumentu kopijas.

Dokumenti iesniedzami elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi: kulturasnams@tukums.lv

ar norādi „Pieteikums vakancei PROJEKTU VADĪTĀJS” līdz 2021. gada 5. maija plkst. 17.00.

 

Tiks izskatīti tikai to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus noteiktajā laikā.

Informējam, ka sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kuri tiks izvirzīti uz atlases otro kārtu.